מה זה דיטיילינג לרכב?

המילה דיטיילס משמעותה – פרטים. אז מה זה דיטיילינג לרכב?

כשאנחנו מדברים על דיטיילינג לרכב אנחנו למעשה מתכוונים להתייחסות לכל הפרטים המרכיבים את הרכב כאשר המטרה היא חידוש ושדרוג של הרכב כאשר הוא נעשה ממש כמו חדש בעקבות הטיפול הזה ברכב.

את הדיטיילינג עושים עם פוליש ועם ווקס כאשר הרכב עובר בעצם שטיפה מאוד יסודית שזה כולל גם את ניקיון המושבים, את ליטוש הציפויים והפנסים וכמובן גם חידוש הגלגלים. כל אלו מעניקים לרכב מראה חדש כמעט לחלוטין.

 

דיטיילינג לרכב – הרכב באמת יהיה חדש?

 

אז נכון שהרכב מקבל טיפול אקסטרה במהלך הדיטיילינג. אך אין לטעות ולחשוב שגם הביצועים של הרכב יהיו משודרגים יותר הודות לטיפול שתעשו לרכב. כי אחרי הכול, הטיפול לא נעשה בחלקים המכניים של הרכב. על כן גם אם הרכב ייראה לכם חדש ממש, דעו שבמקרה הזה הקנקן כלל לא מעיד על תוכו.

הדבר חשוב במיוחד כאשר אתם באים לקנות רכב חדש ואתם רוצים לבחור רכב שהוא באמת איוכתי וטוב. לעיתים אתם תראו רכב שנראה ממש חדש ומושלם, אך תמיד עליכם לזכור שלא כל רכב 'חדש' הוא אכן חדש כאשר במקרים רבים בעלי הרכב פשוט דאגו להשביח את המראה החיצוני של הרכב כדי שיצליחו לקבל עליו סכום גבוה יותר.

ההמלצה שלנו אם כן היא תמיד לבדוק היטב מה מכיל הרכב שעומד לפניכם ואותו אתם שוקלים לרכוש כמה הוא שווה באמת והאם הוא אכן במצב חדש כפי שהוא נראה לכם כלפי חוץ.

תנו לעצמכם רכב מהודר יותר

אם לא מדובר בקנייה של רכב אלא סתם כך בתחושה האישית שלכם עם הרכב שלכם, ההמלצה שלנו היא ללכת על דיטיילינג מידי פעם. אחרי הכול, אתם רוצים הרגיש בנוח עם הרכב הן מבחינה אישית והן מבחינה חברתית. הדרך הכי יעיה לעשות את זה היא באמצעות ליטוש של הרכב וטיפול בכל החלקים של הרכב כדי להעניק לו מראה יותר נעים לעין.

אז אם זה למשל ציפוי לרכב, כדאי מאוד להשקיע בו כדי להעניק לרכב מראה מלוטש ובוהק. התוצאה תהיה רכב שייראה טוב יותר, חדיש יותר ואפילו יקר יותר מכפי ערכו האמתי. ברור שזה יתרום לתחושת הביטחון העצמי שלכם כמו גם לתחושה שלכם מול החברה.

עוד על ציפוי ננו כאן.

 

פנו אל המומחים

כאשר אתם מחפשים איש שירות שיעשה עבורכם את העבודה ואת הדיטיילינג לרכב, ההמלצה שלנו היא לפנות אך ורק אל אנשי מקצוע מומחים שכבר הוכיחו א העצמם ויש להם את כל הידע ואת כל הכלים לבצע את העבודה בצורה הכי יעילה והכי טובה.

רק איש מקצוע שצבר ידע לצד ניסיון בתחום הדיטיילינג, הוא זה שידע להתמודד עם הכול בצורה הכי טובה.

סרטונים נוספים

צריכת דלק של משאית לעומת רכב

צריכת הדלק של משאית ושל רכב פרטי נבדלת משמעותית כתוצאה...

מה זה דיטיילינג לרכב?

המילה דיטיילס משמעותה – פרטים. אז מה זה דיטיילינג לרכב?...

נוזל קירור לרכב – בדיקה ותחזוקה

נוזל קירור לרכב הוא חומר חיוני לתפקוד תקין של המנוע....

כל מה שרציתם לדעת לפני שאתם קונים רכב חשמלי

רכב חשמלי הוא רכב שמופעל באמצעות מנוע חשמלי במקום מנוע...

מערכת ABS ברכב

מערכת ABS (מערכת נעילת גלגלים למניעת החלקה, Anti-lock Braking System)...